sobota, 3 stycznia 2015

"Siła Braci + moc Aikido"

Gwiazdka 2014

ciąg dalszy mojego sprawozdania pod tytułem"prezentowe zmagania" :)

W tym poście chciałabym pokazać Wam pamiątkę jaką przygotowałam dla Kajetana i Franciszka.
Dwóch młodych adeptów sztuk walki a przede wszystkim nierozłącznych braci.
Za każdym razem gdy ich widzę podziwiam siłę ich braterskiej więzi i miłości jaką się darzą.

Tworzą razem coś niesamowitego i niepowtarzalnego mają swój własny świat, gdziekolwiek nie idą ramię w ramię przy bracie zawsze brat. Przeglądając zdjęcia w głowie miałam wiele przeróżnych pomysłów na figurki dla nich. Myślałam i myślałam rozważając różne wersje. Finalnie doszłam do wniosku, że nie mogę rozdzielić nierozerwalnego. I tak oto nakręcona ciocia postanowiła zaszaleć i zrobić coś wielkiego :) Ten projekt to jak dotąd moja pierwsza tak duża praca wykonana w masie solnej. Musiałam się jednak wykazać więc poprzeczkę ustawiłam sobie bardzo wysoko. Pierwszy raz podjęłam się próby stworzenia  rzeźby złożonej z dwóch postaci.

Przyznam się szczerze że, bardzo wątpiłam w swoje możliwości i do samego końca nie byłam pewna czy mi się to uda. Efekty oceńcie sami...


"Siła Braci + moc Aikido"














Pozdrawiam cieplutko Aleksandra

Image Map



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz