wtorek, 13 maja 2014

Inna, dziwna, niedostosowana :)

Ludzie często mówią mi ty jesteś jakaś dziwna, inna, niedostosowana...
Uśmiecham się ciepło i w duchu myślę sobie i całe szczęście :)

Mam mentalność czterolatka, moja naiwność poraża wszystkich wokół, gdy mówię ale tak nie wolno, tak nie można, tak się po prostu nie robi to się nie godzi! Patrzą na mnie w oczekiwaniu aż, powiem żartowałam, a ja tupię nogami z uporem maniaka wciąż powtarzając to samo z nadzieją że, ktoś mnie w końcu zrozumie. 
Sytuacja ta zawsze kończy się tak samo, mówią mi taki jest świat, nic nie zrobisz, pogódź się z tym. NIE! 

Żyję na tym świecie stosunkowo krótko a już nie raz straciłam wszystko. 
Wszystko prócz niezłomności swych przekonań i wiary. Wiary w Anioły które żyją wśród nas.
Dwa lata temu świat podarował mi jednego z nich na wychowanie - moją Córeczkę ♥

Wielu rodziców powtarza mi że niepotrzebnie się staram że, to na nic że, mam otworzyć oczy i przestać być taką naiwną idealistką. Świat jest dziś zły a nasze dzieci w nim zginą - otwórz oczy! Bzdura

Ja mam oczy otwarte - po prostu widzę zupełnie coś innego...

Chcę nauczyć swoją Córusię normalności. Wychowam ją tak jak trzeba a nie tak jak pozwalają na to realia.
Wyposażę ją w miłość, dobroć i człowieczeństwo a gdy zechce odlecieć na drogę zapakuję jej wiarę.

Nazywaj mnie jak chcesz, mów co chcesz a ja i tak zrobię to co uważam za słuszne. 
Taka już jestem - niereformowalna, od lat wciąż niezmienna...







2 komentarze:

  1. wiem z doświadczenia, że głupota ludzka poraża:) heheh kiedyś usłyszałam że jestem taaaaaka stara a lepie aniołki jak dzieci w przedszkolu:) ( taaaaaka stara czyli 29l:) może faktycznie stara hhahahah kiedyś sie ciągle przejmowałam tgo typu uwagami, teraz mam je gdzieś:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w klubie :) Jestem podobnie stara i usłyszałam dokładnie to samo, posolone pomysły zyskały miano "popieprzonych" :D Dla mnie aktualnie tak jak i dla ciebie to nieistotne, opinia innych o mnie to ich problem, nie mój. Dzięki, że wpadłaś i zostawiłaś odcisk palca :D pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń