wtorek, 13 maja 2014

Mój własny świat

Miejsce w którym jesteś to świat w którym istnieją realne Anioły, tu się rodzą i spotykają by tworzyć piękne idee.
Tu zawsze jesteśmy na TAK. Nigdy nie pozostajemy obojętni i do końca żyjemy nadzieją. 



Bardzo dawno temu usłyszałam słowa które wyryły się we mnie i wciąż dudnią echem: 

"Rodzice powinni mieć skrzydła tak duże aby móc ochronić swoje dzieci przed całym złem tego świata." To strasznie ciężkie zadanie w momencie gdy zrodziliśmy się ludźmi. 



Odkąd pracuję nad tym projektem spotykam rodziców którzy walczą o zdrowie i życie swoich dzieci. 

Podziwiam ich wszystkich i każdego z osobna! 
Moi Kochani - mogę tylko snuć domysły jak ciężko o przysłowiowe skrzydła w sytuacji gdy nie mamy wystarczających środków finansowych by ratować i leczyć własne dzieci. 



Chcę Wam tylko powiedzieć że, w moim świecie zawsze znajdziecie skrzydlatego pomocnika - to moi mali misjonarze którzy są ze mną tylko przez chwilę, odlatują gdy słyszą wołanie o pomoc. 




Dziękuję Wam, za wszystko co wnosicie do mojego świata ♥ Jesteście niesamowici ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz